Şeker hastası ünlüler

Şeker hastalığı ya da bilimsel adıyla "Diabetes Mellitus" bütün dünyada milyonlarca kişiyi etkilemektedir. Çağımızın hastalığı olarak da adlandırılabilecek olan şeker hastalığı aslında korkulacak bir hastalık değildir. Eğer erken dönemde tespit edilir ve gerekli önlemler alınırsa, uzun yıllar bu hastalık ile beraber yaşanabilir. Önemli olan şey hastalığın ciddiyetini bilmek ve doktorunuzun önerileri doğrultusunda yaşamaktır. Bu öneriler aslında kişinin sağlıklı yaşamasını sağlayacak olan tavsiyeler olup, herkes tarafından da uygulanmalıdır.

Kan şekerinin yükselmesini önleyecek bir diyet, fiziksel aktivitenin artırılarak haftanın her günü yeterli miktarda spor yapmak, düzenli bir hayat yaşamak, herkesin yaşam kalitesini artıran önlemlerdir.

Şeker hastalığı başkalarından saklanması gereken, utanılacak, çekinilecek bir hastalık değildir. Videoda da izlendiği gibi, dünya üzerinde birçok ünlü kişi şeker hastasıdır. Bilhassa, şeker hastası olduğunuzun çevrenizde bilinmesi son derece önemlidir. Çünkü, böylece doktorunuzun önerilerini daha kolay uygulayabilir, yapmanız gereken diyeti bozmamış olursunuz.


Türk toplumunun en güzel özelliklerinden biri olan ikramlar ve yemeniz, içmeniz için yapılan ısrarları bu şekilde red edebilir ve kan şekerinizin yükselmesini de önleyebilirsiniz. Çevrenizdeki insanları da kırmamış olursunuz.

müjde ar

Bundan başka, kan şekerinizin aşırı yükselmesi veya düşmesi nedeniyle kendinizi kaybettiğinizde, şeker hastası olduğunuz çevrenizde biliniyorsa, tedaviniz daha kolay yönlendirilebilir, hastalığınızın ne olduğu konusunda zaman kaybı önlenmiş olur.

Şeker hastası ünlüler videomuzu izleyebilirsiniz..



Yorumlar

  1. Mrb 2,5. Sene evvel Benim kann Sekerim 400 cikmis hic O vakite kadar kann sekerinin yükselmesi diye bir sey bilmiyordum.
    Ertesi günü tekrar Diabetologie Gittim kan aldilar
    350 düsműs. Insulin kullanmaya basladim 4-6 bir iki defa da 8, ml g aldim iki bucuk ay icinde biraz sekerli yiyecekleri azalttim salata giller cok yedim derken seker seviyesi iyice düstü bir gün 120 mgl di 4 mgl Insulin aldim baktim 68 mgl düsműs yemek yedigim Halde Daha Sonra arada bir Dr gidiyordum Kontrolle iyiki aram acildi dil kavgasi yaptik ordan ciktim baska bir Sehirde iyi bir Diabetologie Gittim tabiki orucluydum O gün oruc tutmadim kann vermeye Gittim bir ay Sonra tahlillere bakmaya Neticeyi ögrenmeye Gittim Dr
    Bakti sonuclar cok gűzel Insulin 6,11
    Kan sekeri. 3 aylik Veya devamli seviyesi 5,2 mlg
    Yani Muazzam saglikli biriyim dedi Dr.
    Ve bana Sordu Kim sana Diabet sin dedi Ben de dedimki is yerinin Dr u ve ikamet ettigim yerdeki Domuz kahpe Dr dedi diye Söyledim Dr dedi Sen Diabet deyilsin saglik Sisteminden siliyorum seni.
    Allah teala ya Sűkűrler olsun hic bir seyim yoktu her sey yiyorum oruc tutuyorum Zaten en basta
    Bir sey yan tesir hissetmemistim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Açlık kan şekeri 126 ve üzeri çıkan kişilere, başka bir etken yoksa her doktor Şeker hastalığı teşhisi koyar. Bu bütün dünyada böyledir. Sizin de açlık kan şekeri sonucunuz iki kez yapılan tahlil sonucunda 400 ve 350 çıktığına göre size de şeker hastası denmesinden daha doğal bir sonuç yoktur. Bu sebeple size şeker hastası teşhisi koyan doktor hakkında söyledikleriniz ve düşündükleriniz haksızlıktır. Bu durumda o doktorun günahını almış durumda olduğunuzu da size hatırlatırım. Bunun için şu mübarek günlerde ne yapmak gerektiğini akıllı bir kişiye sormanız uygun olacaktır. Hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar..nisan 2017 ayında şekerimi çlçtürdüğümde 350 çıkmıştı...doktora gittim hemoglobin1ac testim yüksek çıktı bana glufor 100 mg ilaç yazdı ilk etapta tok karnıma içtim 2 ay boyunca ...endokroloğa görün ve mutlaka diyet listesi al dedi bir türlü endokrinden randevu alamadım kendim yaptım diyetimi 5 ay boyunca bütün beyazlardan uzak durdum tatlıları azalttım yemeklerimi hep az ve öz yedim ara öğünlerimi hiç kaçırmadım..yeşilliği bol bol yedim...arada ramazan orucumuda tuttum aksatmadan....5 ayda 14 kiloya yakın kilo verdim...her akşam 1 saat yürüyüş yaptım...normalde 2 ay sonra kontrole gel demişti...ben anca 4 ay sonra gittim kontrole...tahlillerimin hepsi tertemiz çıktı...4 aylık şeker seviye ölçüm değerim 9.9'du ilk hastane ölçümlerinde...kontrole gittiğimde 5.2 ye düşmüş...açlık ve tokluk şeker seviyem normal değerlerde çıktı...doktor ilacı bırak 1-2 ay da öyle devam et diyetine ve yürüyüşe dedi...madem sabah akşam yarım ilaç içerek düşürmüşsün bütün değerleri bide ilaçsız bakalım değerlere dedi...şimdi ilaç kullanmadan diyetime ve yürüyüşüme devam ediyorum...her gün açlık ve tokluk şekerimi ölçüm yazıyorum deftere....çok şükür hep normal seviyelerde çıkıyor bazen tokluk şekeri geçiyor az sınırı o kadar...ondada yemeği kaçırdığımdan...83 kiloydum şuan 68 kilodayım...şimdilik bir sorun yaşamıyorum...başka tavsiyeniz var mıdır bana...teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Siz yapılması gerekenleri zaten yapmışsınız. Önemli olan şey bundan sonra da aynı ciddiyetle yürüyüşlere ve diyetinize devam etmenizdir. Böylece sağlıklı bir şekilde yaşamınıza devam edebileceksiniz. Tebrik eder, sağlıklı günler dileriz.

    YanıtlaSil
  5. Sayin hocam ben diabet 2hastasiyim benim. Hs-crp8.50ciktifefittim234normali150sedim67cikti kolestrolerim hepsi yuksek cet-pet yapildi bise cikmadi bunlar diabetten yuksem cikarmi bide iki tane curuk disim var.omuzda kirecleme var bide vrrtablarda dejenaratif degisiklervar eski iki kirik var

    YanıtlaSil

Yorum Gönder