ilk yardım çantası

Küçük ev kazaları ve yaralanmalar gibi durumlarda kullanabilmek için evde bir ilk yardım çantası bulundurmanız faydalı olur. Ancak ilk yardım çantası evde çocukların ulaşamayacağı, serin ve kuru bir yerde tutulmalıdır. Benzer bir ilk yardım çantası iş yerinde de bulundurulmalıdır.

İlk yardım çantasının içinde bulunan ve son kullanma tarihi bulunan malzemeler belirli aralıklarla kontrol edilmeli ve süresi geçen ilk yardım çantasında bulunan malzemeler yenileriyle değiştirilmelidir.

Bir ilk yardım çantasında neler bulunmalıdır?

ilk yardım çantası


Tek kullanımlık tıbbi eldiven,

Termometre,

Makas,

Cımbız,

Yapışkan rulo bant,
Alkolsüz temizlik bezleri,

Alerji kremi,

Elastik bandaj,

Çengelli iğne,

Antiseptik solusyon,

Ağrı kesici,

Öksürük şurubu,

Antihistaminik tablet,

Yara temizliği için temiz su,

Göz duşu,

Küçük, orta ve büyük boy steril gazlı bez,

Üçgen bandaj,

Farklı boyutlarda flaster bant.

Yorumlar